Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Friday, June 25, 2010

Cuti-cuti Malaysia

Selamat bercuti kepada anda...
ehhh..kepada saya!
Esok saya akan mula bercuti dan telah diprogramkan oleh saya, bercuti hingga lepas raya!
waaaaa...bestkan.

Tak sabaq rasanya nak balik Kedah.
Last saya balik kampung pada raya haji tahun lepas.
Hampir setengah tahun saya tak balik kampung. Sebelum ini 3 bulan paling lama.

Sekarang musim buah kayu.
Bestnya dapat layan habis-habisan (sebelum bersalin laaa). Di Johor pun ada tapi nikmat makan di kampung halaman adalah lain dan tersendiri!

Tapi saya sebenarnya terbayang² cucoq badak panas² buatan mak!
hehehehehe

picture hasil google. Cucoq badak buatan mak saya adalah terbaekkk!!

p/s : buat yang tak tahu apa itu buah kayu-
buah kayu = durian, rambutan, manggis, cempedak, rambai, langsat dan seangkatannya!

4 comments:

Ms.Lilies said...

Selamat bercuti c.kiah....selamat bsalin gak...terbyg2 aku time ko jagasi twin nnt....sbb tingat kat mak aku kelek kiri kanan hehehehe

nurul farahana said...

camat bercuti..cucuk badak makcik mmg best pun:)

Ouled Kenitra said...

bila lama tak balik, mmg terasa nikmatnya bila mendapat peluang.

Cikgu ILi said...

Che Kiah...
Teringat dulu saya penah makan cucoq2 yang mak che kiah buat....masa tu terharu sangat.

Related Posts with Thumbnails