Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, June 17, 2010

Hadiah Birthday

22 Jun ni adalah ulang tahun kelahiran saya yang ke 13 (sila terbalikkan ya)
alhamdulillah...

Kalau sebut pasal birthday, mesti kita akan ingat hadiah kan?
Tahun lepas saya dapat hadiah besaq dari suami terchenta
Tahun ni pun besaq jugak dari dia
Saya memang suka hadiah besaq-besaq ni...
Dapat suami pun besaq jugak..
opsss..jangan marah yer sayang!

Hadiah besaq² ni bukan sebab saya suka menunjuk²
atau pun saya ni mata duitan
gila harta ke apa..
alkisah, kami kan baru berpindah ke rumah baru oktober tahun lepas
jadi paham² la bila masuk rumah baru
we spent a lot for renovation
pastu rumah ala-ala kosong gitu..
dari demand gelang emas, jam tangan, henbeg yang makngah boleh bergaya sorang²
baik i mintak hadiah yang mcm kat bawah ni..
seisi keluarga boleh berkongsi
i kan insan yang penuh dengan kasih sayang lagipun
sharing is caring, kan?

hadiah birthday tahun 2010, tv sambung LCD 40 inci
Hadiah birthday tahun 2009 macam adalah kat bawah ni

Mesin basuh auto Toshiba 11 kg hahahaha
tahun depan mak ngah dah demand ni...
hahahaha...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
credit : pictures taken from haji google


5 comments:

nurul farahana said...

hahaha.raye taon ni kalo dtg umah kak teh merase lah tgk tv plasma yg canggih manggih tu.hehe:)

norzu said...

jgn lupa..tarikh kita sama...aku sudah kecomelan berusia setahun...dirimu baru dilahirkan..he..he..

Faramin said...

che kiah,setuju dgn hadiah tu.guna bersama kan.saya dh awal2 minta min beli set tefal.haha.

Zakiyah Zainon said...

farah : tv tu dibeli awal sebab nak tgk world cup sekali RTM1 tak dapat daaa...

norzu : aku igt besday kita sama..cuma lain tahun je

fanaz : tu arr..set tefal pun boleh masuk dlm list jugak ni ..hehehe..hadiah anniversary pulak hehehe

Si Kandil Hijau said...

erm,,,demand jgn x demand.selagi buleh demand, demand ja.

bc surah maryam selalu bg mudah bersalin. insyaallah..!

Related Posts with Thumbnails