Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, June 23, 2010

Muka Cikgu

Dah banyak kali kes ni terjadi pada saya.
Dah banyak kali..serius!

Terkini,
semalam (kemarin - kata orang kedah) saya ke Perodua
untuk sesi men'servis' kereta. Maklumlah, hujung minggu ni nak balik ke Kedah.

Punyala lama bebudak tu servis sebab saya kata nak balik jauh.
Depa pun pulun la kot check sana sana.
Dalam dok tunggu kereta saya siap di godak²,
ada 2 orang lelaki cina dok bersembang dengan saya.
Kata salah sorang tu, wife dia pun mengandung juga.
Dok story macam² kerenah isterinya tengah mengandung.
Mengandung sulung la katakann..

Lama² dia tanya saya
" u keja cikgu ka?"
"ya".
"Mana sekolah?"
"Kolej Komuniti, dekat taman scientex sana"
"Tengok u punya muka aa...dah tau u cikgu...ada lain skit!"

errrmm...ya ka muka saya ni memang nampak ciri² seorang cikgu?
tang mana tu gamaknya ekk!?

1 comment:

Cikgu ILi said...

Mmg la...
Agaknya mmg dah ditakdirkan la..
Nama Che Kiah..
Che tu pun dh separuh drpd perkataan Cikgu...

Related Posts with Thumbnails