Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, June 17, 2010

My Wish

Tak banyak wish saya untuk kali ni
detik ini
dan ketika ini

Wish saya hanyalah


Babies dalam perut saya ni dalam keadaan macam gambar kat atas
sebab
saya nak bersalin normal
saya takut kalau kena c-sect
rasa macam tak boleh tahan lepas bius hilang
sebab kena pisau pun saya ngilu
kena ambik darah pun saya tak tengok jarum
ni kan pulak kalau ...!

Saya tengok video orang bersalin c-sect (konon sebagai persediaan mental)
pastu ngeri sendiri!

bayangkan pisau menghiris kulit perut
pastu
doktor hiris pulak lapisan lemak
pastu
dia lap-lap darah tu main tonyoh² gitu
pastu dia potong rahim
pastu
dia robek² rahim tadi buang air ketuban
pastu dia godak² cari and tarik baby kluar
pastu dia lap² lagi
pastu dia jahit balik lapisan rahim, lapisan kulit dalam
kemudian lapisan kulit luaq.

uhukkk...mak ngah takut!

p/s : sapa nak tengok video tu silakan laa...kalau jadi penakut lepas ni, jangan salahkan saya yerr


1 comment:

Faramin said...

urgh..scary.insyallah che kiah,doa byk2,hope dpt deliver normal.

Related Posts with Thumbnails