Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, June 21, 2010

Pelawat saya

Saya kan baru je berjinak-jinak kembali dalam dunia blog ni.
Alkisahnya, saya pun register Nuffnang, di samping dapat menjana pendapatan tambahan(kononnya la heheheh)
function analisis pelawat tu yang saya suka tengok.
Nak tengok, pelawat blog saya ni datang dari negara mana? Ramaika yang sudi datang?
Siap analisis mengikut hari lagi!

Of course la kan, pelawat dari Malaysia yang banyak singgah ke blog saya sebab sedara-mara,
kawan², anak-anak murid banyak kat sini.

Kalau pelawat blog saya dari Mesir pun tak heran
sebab adik saya ada kat sana + adik Zahir (adik saya juga!) pun ada kat sana

Kalau dari Singapore pun tak heran jugak,
suami saya kan orang sana,
sepupu sepapat pun kat sana (cuma tak pasti depa jelajah tak blog saya ni hehehe)

Kalau Australia tu tak heran jugak,
bapak mentuaku dan makcik ada kat sana.
Kotla makcik jengah-jengah kan selain kita berfacebook.

Tapikan, kalau dari Nertherlands, Amerika Syarikat ni
saya heran jugak, sapa la yang sudi jelajah blog saya yang tak seberapa ni!?
Ada ka kawan aku kat sana?
errmmm..

Tapi
Internetkan dunia tanpa sempadan.
Sesapa pun boleh tengok kalau kita dah publish!
Cuma tak sangka..ada jugak orang Belanda yang terterjah blog aku ni ekkk
Sapakan gerangan manusia itu....
hahahhaa

Bukti kat bawah...
mak ngah tak tipu tau!
Pelawat yang sudi singgah setakat 3 minggu blog ni dibuka....114 visitors



No comments:

Related Posts with Thumbnails