Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Saturday, June 26, 2010

Selatan ke Utara

Malam ini saya akan bertolak ke Kedah.
Abang saya datang bersama 2 anaknya, Aqil dan Zahin menjemput saya dan Faaqihah.
Encik suami tidak pulang bersama, tuntutan kerja.
13 Julai nanti dia akan menyusul saya di Kedah atau mungkin lebih awal (jika bersalin awal)

Perrgghhh..jauh betul perjalanan nak sampai ke kampung.
Harap² saya dapat bertahan dengan lenguh pinggang dan aksi² si kecik di dalam perut.

Doakan perjalanan saya malam ini berjalan lancar.
Doakan saya selamat sampai ke destinasi dengan sihat walafiat.
Doakan agar baby² di dalam perut tidak melancarkan aksi-aksi seperti pemain bola WC menyepak bola tika menjaringkan gol!
Adeehhh.....

Terbayang sawah padi yang sedang menghijau @ mungkin saja sudah mula menguning!
Oh Negeri Kedahku yang Sejahtera!

credit : dari FP pakcik PI - ini bukan sawah belakang rumah saya yer!

2 comments:

Cikgu ILi said...

Wow Che Kiah nak bersalin kat Kedah rupenye..nanti anak-anak sama nombor ic..

che kiah said...

jd orang kampung senang..hidupkat kotaraya un boleh, hidupkat kampung pun tak dak masalah hehehe

Related Posts with Thumbnails