Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, June 15, 2010

Sungguh rajin

Semangat waja pulak meng'update' blog ni hahahaha
Bukan makan gaji buta tau
Minggu ni student dah mula cuti semester
lepas tu aku dah siap marking paper, key in markah dalam sistem
cuma sedang menunggu hari-hari nak bercuti
Boring pulak bila tak dak kelas kan?!
so, aku gunakanlah untuk latihan menulis blog.
Nanti kalau kena handle kursus penulisan blog lagi, tak la aku terlupa macamana nak buat!
hehehehehhe..alasan yang munasabah kan!?
saya dan anak dara saya - Faaqihah


Oklah, sempena blog ni baru di 'launch'kan dan aku tengah rajin ni
mai lah aku kenalkan diri aku ni
Kawan-kawan sekolah, uni dan opis panggil aku Che Kiyah
Kawan-kawan chat panggil aku Tulip
Sedara mara, adik-adik, sepupu sepapat, mak menakan dan seangkatan panggil aku
Kak Muteh ( sejarahnya arwah tokwan aku yang bagi nama tu)

Seorang perantau yang jauh dari keluarga terchenta
Merantau..bak lirik lagu Ning Baizura
"kerana cinta...aku kembara"
lagipun memang sebab aku ni salah seorang ahli Kelab Kembara masa kat uni
sebab tu aku jauh mengembara dari utara ke selatan!
Lagipun aku memang ada taik lalat kat kaki..
aikkk....apa kena mengena daaaa...

Aku seorang pendidik.
Dulu aku tak minat sebenarnya nak jadi pendidik tapi kawan² aku memang ramai yang kata aku ni sesuai jadi cikgu. Berwajah cikgu!
Walaupun aku tak pegang title cikgu, tapi anak-anak jiran lama aku (kat PG)
panggil aku cikgu...seronok pulak rasanya...

Ok laa...nnt sambung lagi ekk..
tak best la kenalkan diri sekali harung kan!
hahahaha

4 comments:

Faramin said...

che kiah.welcome the club.

Cikgu ILi said...

Che Kiah......*kompang*
Hoyehhhh tak sabar nak baca cite psl the twins nanti..

mekchu said...

selamat berhijrah ke dunia blog

che kiah said...

heheheh...tq..tq
tengah mengodek2 lagi ni..dah lama tinggai!

Related Posts with Thumbnails