Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, June 23, 2010

Terima kasih

22 Jun 2010

Penuh wall facebook saya dengan ucapan selamat hari lahir.
Terima kasih buat semua yang mengucapkannya.

Ada dari kawan-kawan sekolah dan senior
anak-anak murid
kawan-kawan chatting
kawan-kawan sepergunungan
kawan-kawan adik
kawan-kawan seuniversiti
kawan-kawan sekerja - office lama dan baru.
dan saudara-mara!

Terima kasih juga yang mengucapkannya melalui sms!

Ingatlah kalian, walaupun umur saya meningkat setiap tahun
tapi saya tetap muda kan kerana saya sentiasa dipanggil
'cik' kerana saya adalah
che zakiyah a.k.a che kiyah!


hehehehe

Terima kasih sekali lagi.
Doakan agar saya selamat melahirkan dan terus berada dalam
rahmat Allah!



2 comments:

Faramin said...

che kiah,happy belated birthday ye.lambat wish.semoga panjang umur,selamat bersalin nanti.

Cikgu ILi said...

Che Kiah,
Saya suke perkataan rakan sepergunungan tu...

Related Posts with Thumbnails