Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, June 21, 2010

Ulangtahun yang ke 13

Faaqihah dah pandai nyanyi lagu Happy Birthday to You.
Kalau saya nyanyi sama ngan dia,
punya la marahhh..
"Ibu jangan la nyanyi..kakak nyanyi sorang saja"
ewaahhhh..bukan main!

Tahun ni birthday saya, dia nyanyikan untuk saya
hehehehe
pastu untuk ayah pulak
pastu
untuk dia sama...adehhhhh..

Celebrate?
Tak kot tengah sarat² ni. Hadiah pun dah dapat kan.
Lagipun encik suami berkerja.
Janji dia ingatkan!

Moga Allah terus panjangkan usia saya.
Moga saya dapat menghirup lagi oksigen di muka bumi ini.
Moga saya dipanjangkan hayat sampai dapat melihat anak-anak
membesar dan berjaya!

p/s : penah tak korang terfikir, mati masa anak² masih kecik. Saya selalu (tambah² dekat nak bersalin ni)pastu saya kiss anak saya bertalu²..takut tak dapat lagi buat macam tu :(

No comments:

Related Posts with Thumbnails