Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Saturday, June 12, 2010

Why?


why do i blogging?
awat?
pasai apa?
kenapa?
mengapa?

errmmm...
Mula-mula dulu, aku ada fotopages
paling last entry rasanya tahun lepas.
Kira tu pun sejenis blog jugak la kan?!

Lepas aku mula mengandung baby twin ni
fotopages tu dah tak berupdate!

Kat situ lah aku ceritakan kisah-kisah yang berlaku dalam hidup aku
walaupun tak semuanya mampu aku catatkan.
Sekadar nak berkongsi dengan sedara-mara kat kampung,
kawan-kawan yang sudah sedia aku kenali
dan mencari kawan² baru yang sedia aku kenali dan sudi menerima diri ini...
ecehhhh.....

Lepas tu, adik² aku mula bergiat dalam dunia blog!
wahhhh..bukan main aktif lagi..

Adik Zuhaida kat Mesir dengan alam jiwa halusnya...
Adik Zahir yang kat UM dengan dunia pengajian dan dakwahnya...
Adik Mah kat kampung yang baru² nak bergiat dengan blog..
padahal aku yang mula² kenal benda² ni
tapi aku yang ketinggalan hahaha...
maka dengan itu, aku pun bergiat kembali
sebab macam ni la cara kami nak tau perkembangan masing²

sebab lain aku blogging adalah
sajaaa....nak makan gaji buta! opsssss....
terlebih sudah!

ya Allah...ampunkanlah hamba mu ini..


gambar lama yang tak dak kaitan dengan entry
pose sblom balik ke PG dengan tok dan amjad

No comments:

Related Posts with Thumbnails