Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, July 15, 2010

Birthday Abah

Hari ni birthday Abah saya yang ke 60.
Hari Bapa yang lepas saya kat Pasir Gudang dan sering keletihan.
Tiada tempahan kek seperti selalu.
Jadi hari ni, kami bertiga (saya, encik suami dan Faaqihah) ke pekan Jitra.
Bahan-bahan untuk masak spegetti diborong.
Sebiji 'hepi besday to u' dibeli.


Petangnya saya gigih memasak kuah spegetti.
Faaqihah bising nak makan 'hepi besday to u' dan spegetti.
Akhirnya dia terlelap dalam penantian.Selepas isyak, saya kejutkan dia.
Dengan mata yang 'stim', dia makan spegetti dengan lahapnya.


"Ibu...nak besday to u"
"Japla..tunggu wan balik masjid ok!"

Tokwan sampai, jamuan keluarga pun bermula.



p/s :
Adik Zuhaida, pasta kiriman anda telah menjadi hidangan keluarga malam ini huhuhu
Adik Zahir and Adik Mah , jangan marah aaarrrr...hehehehe

info: hepi besday to u - panggilan faaqihah untuk kek

4 comments:

Si Kandil Hijau said...

paksu nmpak kurussss sgt...sian tgk...

kak muteh said...

dia kan jadi org 'tua' dlm family kita lepas wan tak dak...tu yang makin nampak tua tuh

hiro said...

sdap lak nmpk..hii

Aziati Zolman said...

sedapnye kek...ngeee..

Related Posts with Thumbnails