Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, July 6, 2010

Laporan Minggu ke 36

Kandungan kembar saya sudah masuk 9 bulan!Alhamdulillah..
Saat-saat yang cukup mencabar. Mana tak nya, sat-sat tertonjol sebelah kiri, sat lagi pulak sebelah kanan. Paling tak tahan kalau tertonjol kat tengah perut sambil
kakinya menunjal-nunjal kat bawah.
Rasa macam dah nak terkeluaq sangat-sangat dah...
Appointment date dengan pakar dari Hosp. Sultanah Bahiyah blom dapat lagi. Full katanya!
Masa return checkup dengan doktor tak pakar (Ahad 4/7), dia kata
saya kes dari luar dan lambat masuk list. Dah banyak yang menunggu untuk jumpa pakar.

Dr - " kalau saya set terus date untuk operate, ok tak?"
ck - " ok jugak, tak payah saya tunggu lama-lama"
(ayat confident bukan main hahahaha)

So, atas advise doktor, saya pun jumpa la pakar swasta untuk detail scan.
Lepas checkup kat Klinik Tunjang, saya terus ke Pusat Rawatan Mahsuri sebab doktor pakar ada kat sana. Masa Faaqihah dulu saya bersalin kat situ.
Sekali, Dr Anuar dan pindah ke PMC daaaa...
Disebabkan dah petang dan tahap keletihan yang amat, saya dan mak balik dulu.

Kelmarin, terpaksala saya ke PMC. Hasil scan memang kedudukan baby breech.
Kata Dr Anuar sama macam doktor-doktor sebelum ni sebut - malas nak ulang!
Lagipun dah masuk 36 minggu, susah dah baby bak pusing-pusing, tapi kuasa Allah kan! Manala tau, disaat-saat akhir depa bergolek dok elok-elok hehehe

Now, saya tengah menunggu calling dari nurse klinik desa yang dekat dengan rumah saya ni.
Harap-harap date tu around mid julai sebab time tu encik suami ada kat sini.
Saya pun hilang akal skit time jumpa doktor hari tu, lupa nak demand date!kalau tak senang skit kan?
ehh...boleh ka main mintak-mintak gitu saja?
Check in hotel bulan sabit la lepas ni!


cantikkan hotel bulan sabit ni? berminat?


Mak - " toksah dok tunggu sakit la..mintak belah awai2, dah tau dah nak kluaq kot mana "
ck - terkedu tak kata apa!

info : PMC - Putra Medical Center.

1 comment:

Cikgu ILi said...

Che Kiah..
Selamat berjuang..
Bestnya bila perut terjembul sana sini..

Related Posts with Thumbnails