Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Sunday, July 25, 2010

Menyerah Diri -Sticky Mode

Hari ini saya akan menyerah diri kepada pihak berkuasa.
Saya sudah pasrah dan redha.
Saya pun sudah tidak mampu lagi menahan rasa bersalah
dan menanggung kesengsaraan ini sendiri.
Saya ingin membahagiakan orang lain yang menanti jadi biarlah
saya menyerah diri!

Pada semua,
ampunkan salah dan silap saya.
Halalkan makan dan minum dan segala-galanya.
Doakan kesejahteraan saya sepanjang ditahan nanti.
Semoga saya tabah menghadapi segala dugaan dan sakit yang mendatang!

Blog ini akan sepi buat seketika sehingga saya dibebaskan kembali.
Tunggu kemunculan 'upin dan ipin' nanti.hehehehehe

Jom..saya nak kemaskan beg saya.
Kena check in pukul 9 pagi!

i'm going to miss both of my pumkins. And wait for another 2 little pumkins soon!



--Salam penuh kasih sayang--
Adios

p/s :
pada yang melawat blog saya, sila tinggalkan link anda. Kunjungan balas akan dibuat kelak setelah saya kembali pulih!

10 comments:

nurul farahana said...

go kak muteh go!!!!
chaiyok2..
farah doakan sumenye bejalan ngan baek k..
x sbr nk tggu kemunculan ank buah:)

Hamzah Ian said...

haha.. nice one akak..

Nurul said...

semoga selamat ketiga2nya..amiin

mama syg said...

semoga selamat n sihat hendaknye ye..

malasz said...

salam perkenalan......

mcm nak jln jauh jer
btw hope sume success.....

come arr bby tu
picas yg dlm blog nie....

geram tgk......

Cikgu ILi said...

Che Kiah..
Berdebarnya!!!!

Affan Ruslan said...

Moga sumenya berjalan dgn lancar.
Amin..

touya said...

erkkk apa yang dah berlaku ?

Ouled Kenitra said...

Allahumma amiiiiiiiin

Don & Nor said...

Semoga Allah mempermudahkan segala urusan dan semuanya diberi kesihatan yang baik..Amin

Related Posts with Thumbnails