Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, July 13, 2010

My Vehicle

Kisah saya balik kampung kali ni ada saya tulis dalam entry
Utara ke Selatan dan Journal Balik Kampung.
Masa tu saya cuma bagitau abang saya datang bersama 2 anaknya.
Last minutes, adik saya pun mai jugak nak jemput saya bersama dengan abang.

Jadi, bayangkanlah perjalanan kami balik ke Kedah.
Kereta saya pulak MyV,
pastu abang saya siap shopping cadar + comforter - 3 set!
Sumbattt!!!

Nasib baik malam tu, kami bermalam kat Hotel Darul Syifa
(Pusat Rawatan Darul Syifa sebenaqnya - hotel bagi perawat Darul Syifa sahaja yer)
kalau sepanjang malam dok dalam kereta yang sesak tu
silap-silap terberanak kat KL :P

Esoknya kan kami singgah kat rumah abang saya di Bandar Baharu.
Malamnya, masa abang nak hantaq saya ke kampung,
anak-anak dia semua nak ikut.
Nak hantaq angah balik rumah maktok katanya...
Tak bagi, kesian pulak!
Yer lah..jarang-jarang dapat bermanja dengan anak-anak buah ni!
Abang saya pun angkut 4 anaknya, tambah Faaqihah + adik saya kat belakang!
Cuba bayangkan suasananya!

Depa ni pulak, jenis naik kereta, kena aircon, terus laloq!Ini lah suasana di dalam Mv Vehicle sepanjangperjalanan balik dari Bandar Baharu Kulimke Jitra Kedah.
kalau jumpa polis...mak ngah tak tau nak kata apa!

Faaqihah saja yang tak tidoq!

Yang lain,hanyutt...

Kalau polis tahan...eden tak tau nak kato apo dah!

p/s : Sila jangan ikut aksi ini yer, merbahaya!

2 comments:

Juraimee said...

tahniah!!!
rajin sekali.. 3 posting daalm sehari katanye!! pheeweeettt......

che kiyah said...

all sheduled! buat awai2..then set time publish saja...
kata nak jadi blogger tegar...time ni oklaa...keja nnt SMIlaaa

Related Posts with Thumbnails