Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, July 8, 2010

Sambal Octopus

Sejak mula mengandung memang saya selalu bangun 'cing' di tengah malam..
kadang-kadang siap 'hun' lagi pukul 3 ke 4 pagi
Bila dah sarat ni, lagi laaa...
Semalam saya teruskan rutin 'cing' dan 'hun' seperti biasa
apatah lagi siangnya makngah makan sambal tumis cili padi dengan bawang buatan mak yang betul-betul holiaawwww!

Sudah bangun tu, terjebak pulak dengan World Cup. Adik saya yang layan sebenarnya.
Saya malas la nak tengok, baik layan mata hehehe
Sekali terlayan jugak daaa...
Nyampah pulak makngah tengok Jerman main!
Last-last naik atas ngadap facebook hahahaha lagi best!

Sah ramalan Paul the Octopus..Sepanyol menang!
Agak-agak..ramai dak yang masak menu sotong hari ni..
sambal sotong, sotong masak kicap, gulai sotong
sotong masak lomak pun sodap!

p/s : saya bukan penyokong mana-mana pasukan. yang mana menang pun tak kesah!

info :
cing - buang air kecil
hun - buang air besar
istilah zaman kembara!


2 comments:

Cikgu ILi said...

Kenapa ye saya tak penah dengar perkataan cing?
Hun je..saya ingat dedua merujuk kepada hun.
hahaha.

Zakiyah Zainon said...

hehehe..
hun istilah terbesaq dan terglemer...
bestkan hun kat puncak gunung...pagi2 mesti nak hun!sejuk!

Related Posts with Thumbnails