Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Sunday, July 11, 2010

Terkini

Tadi pagi jumpa doktor lagi.
To admit on 18.07.2010 at Hospital Sultanah Bahiyah.
Operation on 19.07.2010

Minta doktor awalkan tapi tak boleh katanya...
dah penuh!
Ya ka dah penuh?

Berat sudah 64.5 kg
hehehehe
Akan kembali normalkah beratku nanti?
Oh tidakkk...
Muatkah lagi aku dengan koleksi kebayaku yang tersusun kat dalam almari?

Kena kerja keras lepas ni..
Apa yang penting
kerjasama!

Apa aku bebel pun tak tau
lalalalala...

4 comments:

Ms.Lilies said...

19 tu appointment aku ekekeke....
selamat bersalin c.kiah...
moga dipermudahkan semuanya...

Zakiyah Zainon said...

hehehe..
aku mintak dalam minggu ni tapi tak dapat la..
ko tuh..rehat ..jgn dok buat rajin sgt!

eija said...

selamat bersalin ck.... kt spital sultanah bahiyah kan??.... nnt jgn lupa bgtau.... kalo ada ms leh pi mlawat kt spital.....

che kiyah said...

ok ija..insyaallah,nanti aku roger semua kawan2 bila dan setel ;P

Related Posts with Thumbnails