Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, July 14, 2010

Tetap ingat!

Semalam (kelmarin kata org Kedah) sesi pendaftaran pelajar baru.
Dah 2 kali saya tak terlibat dalam proses pendaftaran ini.
Kali pertama dikecualikan, awal tahun ini.
masa tu tengah uwekkk-uweekk yang sangat teruk!
Pi jugak kat tempat pendaftaran tu tapi sebagai pemerhati saja.
Sekejap-sekejap mak ngah ke toilet.

Kali kedua berkecuali adalah - semalam.
Mesti kawan-kawan kelam kabutkan!
Maklumla..kali ni intake sampai 2 kelas..Ramai ke yang datang?
Hari ni dah mula orentasi.
Pegawai kaunseling a.k.a Cik Mastura mesti busy bangat bersama teamnya!

Lepas raya ni baru masuk keja.
Lama pulak rasanya bercuti hehehehe
Kalau time keja, asyik pikir nak cuti! bengong!

Apapun...saya mengambil kesempatan ini mengucapkan terima kasih yang tak terhingga
kepada semua rakan-rakan sepejabat saya yang sangat memahami
dan prihatin pada saya..eceehhh!
Baik oooo kawan-kawan kat opis saya ni,
rasanya setahun ni saya direhatkan dari kerja-kerja yang mencabar fizikal
disebabkan penangan mengandung kembar..hehehehe

Selamat Bekerja kawan-kawan ku!
Lepas ni Kejohanan PingPong IPT pulak.
Tengok, walaupun bercuti i tetap ingat kerja tau!

eh..katanya ada perubahan jawatan ekkk!
Yang mana penyelaras saya, sila bekerja untuk saya dulu ya!

1 comment:

Mak Su said...

salam ziarah lompat2 blog :)

Related Posts with Thumbnails