Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, August 17, 2010

kasih seorang kakak

tiap² hari
mak saya yang mandikan babies
saya tukang tengok saja ok
hehehe
dlm sibuk² mak saya dgn bisnes cucoqnya
urusan babies tetap menjadi urusan utamanya

satu petang,
lepas mandikan babies
mak letak abang dan adik kat depan tv
si kakak memang penunggu setia adik²nya bersiap
tunggu nak kiss

siap sorang, mak letak atas tilam depan tv
pastu uruskan lagi sorang
siap lagi sorang
mak letak kat sebelah yang siap awal tadi

tetiba kakak bersuara dengan memek muka yang terpegun
"eeiiii....banyaknya ibu"
baru dia sedar kot yang adiknya banyak

sekarang ni dia asyik nak kiss babies saja
naik risau
sebabnya sesuka hati dia pusing kepala adik²nya
janji dia dapat cium
kalau saya mintak dia cium saya
"ala...kejap la..kakak tengah work ni"
alasang!!


kakak cuit² abang

pastu adik pulak

3 comments:

Faramin said...

che kiah,mesti faqiha excited sangat kan.happynye tgk dia kiss adik dia.kalau niya ada adik macammnalah..heh.

sweetsal said...

eh eh...baby kembar ke tu...comel2 nye..anak sapa ni?

NuAfZaN said...

kak,macam mana saya nak beza abg adik?? dorang seiras kan? ke skali pandang dah leh beza dapa dua...

faaqihah, mokcik rindu lah kat faaqihah....

Related Posts with Thumbnails