Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, August 30, 2010

majlis keluarga 3

lepas sahur, saya sambung tidur
lagipun baby tengah nyenyak, baik saya pulun siap-siap!
yang lain menanti subuh sambil bergebang.

"mangkittt...mangkitttt..." - suara tok saya di luar rumah, kuat sekali!
saya buka mata, dah cerah rupanya!
pandang sekeliling saya...
wahhhh...semua sedang nyenyak hehe
lepas subuh sambung tidur balik la tu.

pagi sabtu, acara tadarus..
anak cucu yang ada kembali berkumpul di rumah paksu.
setiap sorang dibekalkan sujuzuk quran
selebihnya akan diselesaikan bergilir-gilir siapa yang terdaya



berseleraklah semua orang mencari port yang selesa
alhamdulillah, pukul 10 pagi (moreless) 30 juzuk berjaya dihabiskan!
tahniah!


baru tahun ini, acara tadarus quran keluarga berjaya dilaksanakan
sebab ada cuti jumaat - sabtu - ahad.
kedah, perlis, penang cuti serentak!

3 comments:

Softtouch [Hanim] said...

wa...bagus siap ada tadarus lagi..jarang tgk family buat..Alhamdulillah family awk ada buat...sejuk sy tgk..

en_me said...

alhamdulillah kanns..

Zakiyah Zainon said...

alhamdulillah...prgrm mcm ni utk tanamkan budaya islam kt anak2 generasi kini disamping eratkan keluarga..
klu ada peluang enme ngn hanim pun boleh buat..insyaAllah

Related Posts with Thumbnails