Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, August 26, 2010

saya dapat hadiah


jeng..jeng..jeng

pertama kali join contest sejak aktif ber'blogging' ni
dan tak sangka saya bertuah dapat hadiah
bukan sebagai pemenang utama
tapi penganjur bermurah hati bagi hadiah pada semua yang menyertainya
alhamdulillah..

terjebak dalam contest ni bila puan penganjur invite melalui shoutbox saya
memandangkan contest ni menarik dan
saya memang ada bahannya
so i've decided to join
ini penyertaan saya

kepada puan norida
terima kasih banyak-banyak
moga Allah murahkan rezeki awak sekeluarga

anak saya punya excited bila saya bagitau itu hadiah dia
hadiahnya adalah sepasang baju kurung
boleh buat baju raya


tengok ni ha...terus nak pakai..
mak tok tolong siapkan!



1 comment:

Softtouch [Hanim] said...

tahniah..comelnya anak dara tu berbj kurung baru..comel sgt n warna bj kurung tu sweet..

Related Posts with Thumbnails