Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Sunday, September 5, 2010

chef kecik


amacam?
ada gaya dak besaq² nanti boleh ganti chef wan?
hehe

untuk pengatahuan semua,
mak saya berniaga kuih-muih di PARAM
bukan bulan Ramadhan ni saja
mak dah buat kuih sejak saya di dalam kandungannya lagi
bayangkan, paginya buat kuih & kayuh basikal hantar kuih ke kedai,
tengaharinya mak melahirkan saya!

back to the story
ini salah satu aktiviti kakak kat kampung
mengacau mak saya hehe
jenuh mak tok tepis tak bagi dia kacau
last², maktok bagi serba satu kat dia, siap kayu golek tu juga
apa mak tok buat, dia tiru!

p/s:
insyaAllah, kuih mak saya tidak tercemar walaupun ada pembantu tak dilantik!

2 comments:

Softtouch [Hanim] said...

rajinn yer tolong nenek dia..oo mak cik kiah buat kuih..dah lama dahlah tu yer..ni mesti sedap nie..

Juraimee said...

nanti hantar sample kat aku...
selamat hari raya ck

Related Posts with Thumbnails