Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, September 27, 2010

Scholl..berbaloi-baloi!


Hampir 3 bulan saya bercuti panjang dari tugas di pejabat,
Baru seminggu saya kembali bertugas!
Wahhhh...banyak nak kena update ni!
Skill mengajar pun dah dirasakan tumpul.

Perkara pertama yang perlu saya cari untuk kembali ke pejabat adalah kasut.
kasut yang saya gunakan ini adalah satu-satunya kasut yang saya miliki
samada untuk ke pejabat atau berjalan-jalan.
Lainnya adalah selipar toilet sahaja!
Kesiankan saya?!

Kasut itu pun sudah berusia lebih 2 tahun.
Saya belinya di bulan puasa tahun 2007 di Plaza Angsana selepas acara berbuka puasa
bersama geng² sekerja di Anjung Warisan, JB!
Alah membeli, menang memakai.

Memang harganya agak mahal untuk sepasang kasut.
Sehingga kini ia masih okey cuma kelihatan sedikit lusuh.
Terima kasih kasut Scholl ku!

ini selipar tandas saya!

p/s:
kasut @ sandal @ selipar adalah sama pada saya, tetap saya panggil kasut!

2 comments:

Softtouch [Hanim] said...

wa...dah start keje yer..mesti rindu ngan twin tu kan..sape jaga bb cik kiyah?

Zakiyah Zainon said...

mak jaga dulu...bulan depan baru nak hantaq kat pengasuh...
rinduuuu sangat! adik dah pandai 'sembang' hehehe
abang serius lagi :P

Related Posts with Thumbnails