Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, October 21, 2010

Jerebu


Blogspot kena jerebu jugak due to maintenance. Sekejap boleh sekejap tak boleh.
Now dah boleh. Sebab dah boleh upload picca.

Kat Johor jerebu sangat teruk ok!
Kalau sapa tengok news kat TV, Muar mencatat IPU paling tinggi.
Pasir Gudang ni, kalau tak jerebu pun tetap IPU nya tak elok jugak!
Kilang keliling nok!
Lubang hidung boleh jadi hitam kalau tak betui2 cuci.
Kalau hujan turun, tetiba terasa dunia sangat bersih dan suci.

Pagi tadi, tengah sibuk-sibuk dengan anak-anak dalam kereta
sambil memusing stereng, dan lagi saya ambik gambaq guna handphone.
Sila jangan buat macam apa yang saya buat ok.
Tapi gambaq ni saya tangkap time berenti kat traficlight.

Matahari sangat merah.
Kemarin pun merah jugak.
Faaqihah kata " ibu dah nak malam laa" - padahal baru pukul 7.40 am.

Bumi dipenuhi asap = ???

1 comment:

Softtouch [Hanim] said...

haah tgk kat berita smalam kat muar paling teruk

Related Posts with Thumbnails