Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Sunday, October 17, 2010

Kampung Singapore

Dah lama tak balik Singapore.
Ada la lebih kurang 6 bulan.
Kelmarin, saya telah kembali ke rumah suami saya
mengunjungi ibu mertuaku yang dok menunggu dan kerap bertanya
"bila nak masuk?"
Bukan saya tak nak masuk ke Singapore ni,
tapi dengan 2 babies, takut jam kat checkpoint tu..
tengah² tu baby melalak..
jenuh saya!

Alhamdulillah, perjalanan ke Singapore semalam agak lancar walaupun
kat checkpoint Singapore baby adik berak.
Terpaksa cuci dulu.
Dah tu ada staff kat situ terbekenan kat baby adik. Mintak nak dukung.
Akhirnya, ramai yang kerumun kereta bila dapat tau ada twin.

Sampai rumah, mak mertua saya hidangkan ni....
dah lama tak makan
lepas le ngidam

ini namanya KENTANG BALL
yummmyyyy...

7 comments:

Softtouch [Hanim] said...

wa..bb twin jd tumpuan lah...

kentang ball?mcm bergedil je cik kiyah..

chekiyah said...

lebih kurang la hanim...
tapi besaq ballnya...lebih satu penumbuk kita...pastu kat tengah2 inti daging..ada sup pulak...

Cikgu ILi said...

Sedap nampak..Che Kiah, syoknya ada twin..fames..femes!

Diari Saffiyah said...

emm sedapnya nampak menu..
tak nak share resipi ngan kita ker?

Diari Saffiyah said...

emm sedapnya nampak menu..
tak nak share resipi ngan kita ker?

Zakiyah Zainon said...

saffiyah...
mak mentua beli hehehe
google kentang ball, ada resepinya tapi sakit M..beli saja :P

dana said...

sedap sedap sedap..makan time sup tgh panas best nih...

Related Posts with Thumbnails