Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, October 25, 2010

Twin car

Alhamdulillah, rezeki kami sekeluarga sentiasa murah!
Terkini twin saya dapat hadiah lagi.
Stroller untuk twin tau!
Kalau nak beli mau makan sebelah tangan jugak tu. Itu pun yang kurang berjenama.
Kalau nak yang cantik-cantik, sila la angkat lagi sebelah tangan anda ya!
Silap-silap jari kaki pun kena tambah sama
hehehehe

Alkisahnya, stroller ni adalah pemberian sepupu en. suami.
Mr. boboy adalah panggilan mesranya.
Dia ni bekas pelari pecut Singapore tau!
Sezaman dengan Azmi Ibrahim dan Watson Nyambek.

Dia la yang bagi.
Katanya dia beli untuk anak-anaknya yang bukan kembar tapi selang setahun.
Lepas tu anak-anaknya tak nak naik.
Dari memenuhi ruang stor rumahnya, bagi dia bagi hadiah kat kami yang memang ada twin ni - ini ayat tambahan saya ok!


Plastik pun tak bukak lagi. Kira baru dalam kategori terpakaikan.
Saya ni jenis tak kisah guna barang terpakai.
Apala yang nak dikisahkan sangat, janji bersih dan boleh berfungsi sama seperti baru,
buat apa nak membazir, iya dak?

Rabu lepas (20/10) dia mai hantar ke rumah saya dari Singapore.
Mulanya kami nak bawak balik masa pi rumah dia.
Tapi kan..stroller ni tak muat masuk bonet MyV saya tu...
Macamana ni ayah!?
Apakah makna semua ni...
Sila beri penjelasan sat!
hehehehe

5 comments:

Softtouch [Hanim] said...

mrah rezeki twin tu..ala cik kiyah...terpakai pun still nmpak baru..kalu cik kiyah xckp terpakai pun bknnyer org tau pun..tp mmg mahal stroller twin nie...

Zakiyah Zainon said...

itu laa..alhamdulillah, sekrang ni kita la tumpang rezeki anak-anak

Nurul said...

jawabnya kena beli keter yg leh muat anak2 dan stroller besar nih ler...hehehe...
rezeki anak memang tak terduga kan lip? :D

Zakiyah Zainon said...

tu la nisri...
kalau tak dak anak-anak, blom tentu mak pak boleh senang gini...

Cikgu ILi said...

Alhamdulillah..syoknya!
Syok sebab:
1.Dapat ank kembar..lagi bertambah2 rezeki.

2.Dapat hadiah.

3.Glemer u dapat sorong stroller kembar.

Related Posts with Thumbnails