Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, November 29, 2010

Aku , Jammed dan Sinar FM

Ahad 28 Nov, around 9 am saya berdezzzup dari Singapura ke Pasir Gudang.
Hari tu saya penceramah ke 2 untuk Kursus Ms Publisher.
Itu yang kena balik juga tu!
Sampai kat Woodlands, jamm tak ingat dunia.
Almost 3 jam i stranded kat situ, Woodlands Checkpoint - Bangunan Iskandar tu.
Macam nak patah balik pun ada, tapi memikirkan my partner ngajar sorang², tak adil pulak kan?
So, perjalanan itu ku teruskan jua.

Dalam kereta, saya melayan Sinar FM, kemudian layan CD Quran.
Habis CD tu diulang, jam tak lepas lagi.
Tukar balik ke Sinar FM. Pukul 11++, JamalJamaluddin (JJ) ke udara.
Disebabkan terlalu boring, saya pun hantar sms ke sinar FM.
"Che Kiyah Pasir Gudang, dalam jam kat tambak Johor keluar dr Singapura. Mujur ada Sinar. Salam sayang buat keluarga di utara malaysia dan Singapura!"
Elok je lepas checkpoint Malaysia, JJ baca sms saya tu.
Memang saya gelak la. Suka!.

Lepas ni harus aku buat lagi kerja sms sinar ni!
hehehehe

p/s:
Pukul 1 baru sampai Pasir Gudang. Kelas pun dah habis
hahahahaha <-- gelak untuk diri sendiri.
Terus type entry ni!
Isnin dan Selasa, jaga exam pagi - petang!
Tu yang siap² set autopublish!

No comments:

Related Posts with Thumbnails