Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, November 2, 2010

JoM nGetEh

Minggu lepas saya 'terpaksa' menganjurkan satu kursus.
Istilah 'terpaksa' kerana ianya adalah program terkejut.
Boss call,
ada duit 'turun dari langit' untuk program pelajar
maka pelaksanaannya perlu secepat mungkin lantaran semester ini
terlalu singkat masanya.

Minggu lepas juga,
keluarga saya berada di sini
untuk mengambil semua anak-anak saya balik ke kampung.
Terpaksa juga saya tidak hadir ke kursus tersebut.
Mujur ada kawan-kawan lain yang sudi mengiringi pelajar.

Ahad, saya berjaya mencuri sedikit masa ke sana
- ala² lawatan bigboss gitu.
Meninjau anak-anak buah bekerja, kononnya!

Tapi saya tak mau cerita pasal kursus tu,
Tak mau! Tak mau!
saya nak tunjuk apa yang saya jumpa sepanjang perjalanan saya ke tempat kursus tu.
Banyak yang menarik,
tapi saya tertarik pada yang satu ini.
Masa perjalanan pergi saya dah jumpa tapi tak sempat nak snap
kerana mengejar masa.
Time balik, saya dah baik² kasi adjust.
Sanggup berenti tepi jalan sebab tertarik dengan promosi ini
.

.

.

.

.

.


JOM!!

5 comments:

zurazari said...

nak tanyer ngeteh tu aper?
sowi...

Zakiyah Zainon said...

zura...soalan bagus tu...
ngeteh = minum teh hehehe

zurazari said...

hahahahaha...
klakar la plak...:p

baru la tau...
tersenyum sorg2...
seb boss tak nampak..

Softtouch [Hanim] said...

comel jer papan tanda tu...ade kedai kopi lah kut depan tu yer cik kiyah

Zakiyah Zainon said...

tu la...papan tu rendah saja..depan tu mmg ada kedai makan..tapi malu nak benti ambik gambaq sebab ramai orang
hehehe

Related Posts with Thumbnails