Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, November 9, 2010

Kakak dan Kembar

Beta dengan jayanya telah memaksa adinda beta untuk meng'mms' gambar sekalian anakanda yang ada di sana.
Suruh update gambaq depa dalam blog blog, katanya camera rosak.
Suruh hantar mms, handphone repair. Nasib baik dah siap!

Ni pandangan mereka di pagi hari.

Kakak, as usual akan bangun lambat. Siap pakai kain batik bagai
hahahahaha
ni mesti kes dah kencing tilam, siap kena tido atas tikar tu
adehhhh..anak dara ku ni.
Tido dengan ibu memang kena paksa bangun kencing.
Dengan maktok mesti dia mengada-ngada, tu le jadinya!

Abang & Adik!
Abang mata dah kuyu.
Menurut report adik saya, abang tido awal maka bangun pun awal.
Dah siap mandi mata dah kuyu balik dan bobok le tu.
Adik tido lewat, bangunnya pun lewat.
Abang dan nak bobok, dia nak main-main lagi.


Abang tetap cool macam ayah hehehehe
Adik mesti la ceria macam ibu hahahahaha
Agak-agak, dah berapa berat anak kembar beta ni? Ibu nampak macam dah sama besar saja.
Tungguuu....moreless lagi 2 minggu ibu balik!uhuk
mesti ibu yang tangkap syahdu.

Salam sayang daripada ibu yang tersangat merindu!

3 comments:

Softtouch [Hanim] said...

comel je kakak pakai kain batik...

nmpak dah besar lah twin tu..nmpak sihat sgt, alhamdulillah...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

kakak 3 tahun dah tak pakai diapers?? cepat tul yer chekiyah..
wah hebat2..jannah nak masuk 4 tahun baru free diapers..tapi siang jer..malam pakai lagi..
comel gambar abang adik twin tu..
sabo chekiyah..kak iena pun pernah rasa..seb baik umah kami dekat..apa lagi cabut jer malam tu...

Cikgu ILi said...

Saya suke ahhh kecik2 dah belajo pakai kain batik..mmg gadis melayu betul Faaqihah....comel sangat.

Related Posts with Thumbnails