Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, November 10, 2010

Kerja & Jalan²


Inilah program yang membawa saya hingga ke Pagoh. Penjelajahan saya ke sana, adalah di sebabkan faktor kerja. Kalau tidak,belum tentu bila saya akan sampai ke sana.

Saya memang terlibat secara langsung pada keempat² hari kejadian.
Senang cerita, team KKPG bertungkus lumus bagaikan program kolej sendiri.
Dan senang kata, kerjasama kali ini agak mendukacitakan!
Mungkin kerana, program ini berlangsung semasa cuti umum
dan staf² sudah punya agenda sendiri bersama keluarga!
dan staf KKPG memang suka berkerja!
kan..kan..kawan²ku sekalian?

Hari Pertama, saya terlibat sebagai mc dalam majlis penyerahan anak angkat - kalut dengan orang yang nak lepas tangan!
Dengan aku, silap banyak. Maka, hari tu juga dapat pelajaran!
Hari ke 2 - sesi seminar usahawan bermula sepanjang hari.
Hari ke 3 - TPM datang merasmikan program.
Hari ke 4 - majlis penyerahan anak angkat dan penutup - syahdu & tangkap leleh!

Siang penat bekerja dan malamnya kami berjalan-jalan.
Walaupun kerjasama driver turut mendukacitakan, tapi kami berjaya juga ke Sabak Awor
pekena ikan bakar.
Dah la sedap, fresh, mabelesss..pastu murah tak henggat!


Makan untuk 15 orang (3 hidang).
Menu -
ikan pari bakar,
kepah + kerang,
tomyam campur,
udang goreng butter,
telur dadar,
sayur kailan
air masing² order ikut kesukaan!
korang teka, agak² berapa!?

semuanya hanya RM157 sahaja - pastu bagi diskaun lagi tinggai RM155!

p/s:
Pengalaman kerja dengan orang sombong.
Dan la orang ni menolong, ucap terima kasih pun tidak! Pastu buat muka berlagak!
Sila la belajar cara-cara bekerja dalam pasukan dan belajar jangan lepas tangan!
mangkuk! -kan dah kena!hahaha
Kalau tak tau, jangan buat bodoh sombong! Ada faham!
Terima kasih pada yang tahu berterima kasih! Anda tahu siapa anda!
Dan terima kasih sekali lagi pada semua yang membantu saya!
Related Posts with Thumbnails