Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, November 1, 2010

Laporan Terkini

Pukul 1.00 am,
abang, mak wa, mak, adik dan anak-anak saya memulakan perjalanan ke kedah.
Saya seorang diri di rumah menanti encik suami kembali.
Saya sudah rindu!

Pukul 4.30 pagi,
mereka tiba di Darul Syifa, Bangi memandangkan abang saya ada perjumpaan
bersama Tuan Guru Dato' Harun Din.
Saya semakin rindu!

Pukul 7.30 pagi,
mereka masih di Darul Syifa.
Rindu dan rindu lagi!

Pukul 1.00 petang,
berlepas dari Tapah selepas menjamu selera.
Menuju ke Bandar Baharu, Kulim.
Rindu..rindu serindu-rindunyaaa.....

Pukul ???
Harus tiap-tiap jam aku telefon!

Kakak, abang, adik..
ibu rindu sangat-sangat ni...
malam tadi ibu tido peluk selimut busuk abang ngan adik.
Pagi tadi ibu cium baju busuk abang ngan adik!
Malam ni elmo ngan pink panther kakak la jadi teman ibu tengok tv!

4 comments:

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

alahai zakiah..
memang sakit merindui anak2..
sebenarnya dorang ok jer ngan nenek dorang..kita yg tak ok memikirkannya..
sabarlah..itulah adat kejer gomen..
ader hikmatnya...

zurazari said...

ala sedes nyer...
sanggup ker zura nak g outstation next week nie...
macam tak sanggup jer..
da la 4 mlm 5 hari lak tue...

Zakiyah Zainon said...

kerja kan..apa nak buat
iena : tu la..anak2 mungkin tak rasa apa2 pun..tapi ibunya, mata dok bengkak saja uhuk!

zura : mau bergenang jugak tu..saya berpisah hampir 20hari..lepas raya baru jumpa!

Softtouch [Hanim] said...

sedihnya....mau nangis kerinduan cik kiyah..xpelah..dah kene ekrja kan..sabar yer...untung anak cik kiyah, sbb nenek dia jaga...

Related Posts with Thumbnails