Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, November 8, 2010

mabelesss!

Persediaan menyambut TPM di Pagoh sangat memenatkan tapi team kami berjaya
menjadikan suasana meriah walaupun kerja berlambak² .
Usai majlis TPM, petangnya saya perlu menguruskan majlis seterusnya -
Bicara Tokoh Usahawan.
Yang datang bukan calang-calang orang.
Pengarah urusan belaka.
Nanti saya ceritakan.

Lepas penat bekerja kami ke Tanjung dengan 2 kereta.
Tanjung -
yang saya kenali melalui tv8 - sebuah cerita realiti seorang penari yang selalu berlatih street dance bersama rakan²nya. Namanya saya lupa!
hehehehe

Penat berjalan dan bergambar di Tanjung, kami makan-makan di Food Court di situ.
Kalau ke Muar, tak peneka Mee Bandung memang silap besar.
Nah...terbaeekkkkk dari ladang!!


2 comments:

Softtouch [Hanim] said...

sedapnya mee bandung...mesti tu original mee bandung kan....suka mkn mee bandung..tp kat cni mee bandung celup...

Zakiyah Zainon said...

sedap tak henggat...saya yang tak suka mee kuning memang boleh habiskan..kalau semangkuk lagi pun boleh jalan hehehe

Related Posts with Thumbnails