Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Friday, November 5, 2010

Pagoh : laporan hari ke 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Berita terkini dibawakan dari Pagoh.
Program berjalan lancar. Masing-masing sibuk dengan tugas yang telah diberikan.
Saya Ketua AJK Pengacaraan Majlis.
Alhamdulillah, majlis masih terkawal dalam kelam kabut yang berlaku.
Esok majlis bersama TPM dan lusa penutup program.
Later, saya storykan!
Dan, berita yang paling mengecewakan!
Ekspedisi ke Gunung Tahan terpaksa ditangguhkan atas sebab cuaca dan keselamatan.
Sungguh saya kecewa.
Bukan kerana tidak dapat pergi ke sana,
tapi saya kecewa kerana terpaksa berendam airmata sendirian
setelah berpisah dengan anak-anak.
Tetiba program ditangguhkan!
Waduh..
memang betul-betul menguji kesabaran.
Suami terchenta,
tolong balik ke rumah minggu depan!
Adinda tak rela sendirian
hehehe
Sekian, saya melaporkan! dan Salam penuh kasih sayang!

No comments:

Related Posts with Thumbnails