Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, November 10, 2010

Pengubat Rindu

Inilah pengubat rindu saya pada anak-anak.
Sepasang baju baby abang dan adik beserta selimut mereka yang masih belum dibasuh.
Sengaja tidak dibasuh agar bau mereka sentiasa bersama saya.
Elmo kakak dan bantalnya yang sentiasa ada di dalam kereta.
Ini lah yang saya bawak semasa saya outstation di Pagoh hari tu.
Kalau projek Tahan tak cancel, sampai ke Marapoh benda-benda ni saya angkut!
Buat teman tidur adanya..

Inilah pengubat rindu saya pada mereka.
Balik kerja mesti cium semua ni sambil bercucuran airmata. Tak tahulah orang lain.
Tapi saya sangat sengsara berpisah dengan anak-anak.
Terbayang-bayang, macamanala rupa mereka sekarang.
Baru seminggu berjauhan terasa macam dah berzaman-zaman!

Cepat la 19/11 datang!

4 comments:

Anonymous said...

puan, hp saya 013-2480259 t kasih
syahril kadir

Softtouch [Hanim] said...

kalu sy pun sengsara cik kiyah..yelah berpisah ngan anak2 kan.,..sabar yer..

Nurul said...

huhuhu..memang sedih. Teringat masa kena berpisah dengan Zakwan masa outstation 2 bulan. Sampai banjir hotel..huhuhu...

noora said...

ohh..sedihnye

Related Posts with Thumbnails