Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, November 25, 2010

Sukaria

Anak dara saya bukan main hepi dok kat kampung.
Yer lah..lepas bebas kan.
Kalau kat Pasir Gudang hehehe SMI la..
Terkurung saja dalam rumah. Kalau weken, dari pagi sampai petang la dia dok dalam rumah.
Macam penjara pun ada!

Kat kampung, mak aiiii...dah tak reti dah tidoq siang!
Tengahari buta, pi sana sini.
Belemoih, ya ALlahhh..
comot gila! Kulit dah gelap berjemur panas!

Tak pa..tak pa...ibu kasik chance kat kakak!
Waktu entry ni dipublish, kami dah sampai Johor rasanya - autopublish hehehe
No more main panas ya!
Jadi puteri pucuk kelompang la lepas ni.

Saja, gambar sukaria anak-anak dengan sepupu² dan adik saya serta tok chik depa!
Hepp..heppp..huraayyyy!

p/s:
rasa macam nak demam pun ada nih!

1 comment:

Softtouch [Hanim] said...

kat kg tanah luaskan haruslah dia lepas bebsakan...mana2 nak p dia pegi jer..nak2 plak ade kwn...

Related Posts with Thumbnails