Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, November 11, 2010

Yang mana satu


Sejak beranak kembar ni, tergerak di hati nak tukar kereta.
Apatah lagi lepas sepupu en. suami menghadiahkan stoller twin yang tak muat masuk myV tu.
Lagi membuak-buak rasa.
Namun kewangan belum mengizinkan. Bukan tak boleh tukar kepada yang lebih besar,
tapi banyak lagi benda lain yang perlu didahulukan.
Tunggu lah dulu, kang ada yang 'makan pasir' hujung bulan!

Masa kat Pagoh, Proton bukak gerai jualan dan pameran.
Saya sempat terjah dan test duduk di dalam.
ermmm...boleh tahan.
Saya bertanya, katanya kuat makan minyak. Ye ke?
Salegirl tu kata - biasa saja, 1km dalam 14 sen harga minyak - ikut harga sekarang yer!
Kata, cc nya 1.6 tapi body besar.
Dia kata, peformance sebenarnya setara 1.8!
oooo..ok!

Amacam sayang? Ada brani?
hahahaha..
yang mana satu pilihan?

p/s:
Sayang sangat dengan MyV. Rancangnya, tunggu adik di UM habis belajar.
Suruh dia sambung bayar. Boleh ku beli yang baru.
Amacam Ust. Zahir...boleh?


4 comments:

Softtouch [Hanim] said...

sy pun teringin nk tukar lagi besar...mcm mpv tu..senang nak angkut mak abah nenek semua satu kereta..he he he

Zakiyah Zainon said...

tu la hanim...
bukan tak boleh nak tukar kereta tapi bila kereta besar ni, saving tuk kecemasan kereta pun kena banyak..hehehe..
insyaAllah, ada la rezeki anak-anak kita nanti hehehehe

aqih said...

uish....x psl2 terlibat plak....kot la smbung byr proton inspira ka....ha3x

Zakiyah Zainon said...

inspira pulak....ambik hat besaq la...hat baru keja pakai yang kecik dulu hehehe

Related Posts with Thumbnails