Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, December 2, 2010

Terima Kasih Kawan²

Alhamdulillah,
walaupun tidak berjuta²,
tetapi sedikit sumbangan telah berjaya dikumpul untuk
baby Afiq dan telah saya masukkan ke dalam akaun DJ Epoi - ayahnya.

Masa saya edarkan kertas dan sampul untuk sumbangan,
semua kawan² sepejabat bertanya - " Siapa dia ni?"
Saya cuma kata - " dia kawan blogger. Anaknya sakit jantung dan akan ke India minggu hadapan untuk rawatan".
Ya, dia 'kawan' blogger yang saya hanya kenal di blognya.

Terima kasih pada kawan² sepejabat yang sudi menghulurkan sumbangan seadanya
walaupun tanpa anda kenal siapa dia. Sama juga seperti saya yang tidak kenal dia.
Tapi rasa kita sama sebagai manusia. Saling bantu membantu - tak gitu?
Moga Allah membalas jasa kalian.

Buat rakan² sepejabat ku, nah sebagai bukti telah saya bank in kan RM100 hasil sumbangan kalian.
Terima kasih kepada penderma terawal - Kak Y dan Awa!
hehehehe

DJ Epoi membalas sms saya. Ini kata² pada kalian

"Wasalam, terima kasih banyak2. hanya Allah dapat membalas jasa anda semua, kami akan bertolak 8hb ni, doakan semua ya, tq"


5 comments:

Softtouch [Hanim] said...

Alhamdulillah...dr info cik kiyahlah dpt sy memberi sikit sumbangan...semoga smeuanya selamat

eiela said...

semoga anak blogger tuh sihat.

Latest Entri :
Bila Si Dia Bertanya
Ya Allah Masaku Dah Tiba

azieazah said...

Moga segalanya selamat...
Terimakasih atas usaha...

@cu SaYaNg said...

Alhamdulillah...acu pun dah serah kan derma yg dibank in dlm akaun acu pada DJ Epoi sebanyak RM297..

Zakiyah Zainon said...

hanim :sama-sama la kita tolong orang2 yang memerlukan
eila : insyaAllah, sama² kita doakan yer
kak azie : saya cuba tolong setakat yang mampu saja...
acu : alhamdulillah, kalau sikit2 pun, nanti dikumpul byk kan..moga2 dapat la ringankan beban mereka sekeluarga

Related Posts with Thumbnails