Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Sunday, December 26, 2010

Almari baju idamanku!

Almari macam ni la yang ibu idam-idamkan.
Dapat ibu bayangkan, bilik ibu pasti cun kalau ibu dapat almari ni.
Siap boleh pilih lagi ruang dalam yang kita nak.
Pastu cermin kat depan tu pun ada pilihan. Ibu sungguh berkenan dengan almari ni.

Sekarang kat rumah, ada satu saja almari baju, tu pun yang kecik.
Satu lagi almari berlaci untuk letak baju berlipat.
Sila bayangkan selama setahun ibu berpindah rumah baru,
macamana kekdahnya baju² ibu dan anak² serta suami di susun.
Lipat, pastu letak atas sofa sebab almari dah tak muat.
Sofa sponsor nenek pun dah penuh tersusun baju yang siap berlipat!

Dividen ASB dah nak dapat. Dividen tahun lepas tak guna lagi.
Ibu berjaya tahan diri dari memporak-perandakan simpanan ASB tu.
Cukup kalau nak buat almari idaman ibu ni. Tapi ni yang ada jual kat kedai perabot.

Agak², ada tak almari customade yang boleh buat lebih kurang macam ni yang murah sikit.
lagi murah, lagi baik, tapi biarla berkualiti kan!
Murah dan berkualiti.
Sayang oooOoooOoo...5 hibuuu tuu!

1 comment:

Softtouch [Hanim] said...

sy pun suka lemari mcm tu...tp sbb mahal kan..diam2 jelah..he eh he

sy punya almari skrg biasa2 jer...

Related Posts with Thumbnails