Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, December 8, 2010

Bonia ku yang lusuh sudah

Sila jangan gelak akan beg duit saya yang dah lusuh ni.
Lately, saya perasan sangat akan rupanya yang makin lusuh. Terkopek sana sini kulitnya.
Purse ni pemberian mak mertua saya masa mula² saya jejakkan kaki ke Singapura.
Bersama purse ini, diberikan berpasang² baju dan 1 set loket dan subang emas dan gelang emas.
Tapi set loket dan subang serta gelang tu sampai sekarang tak pakai.
Tersangat mak datin!

Usia purse ini hampir sama dengan usia perkahwinan saya dengan en. suami.
Banyak jasa dan baktinya pada saya.
Dia la saksi kalau saya tak dak duit
pernah eksyen pi makan sekali duit RM tak dak - lupa nak keluarkan duit.
Juga saksi akan banyaknya duit dollar singapura yang saya suka kumpul.
Time duit mahal, tukar semua dollar tu...
uuwaaaaa...kaya...kayaaa..

Terasa macam nak purse baru bila tengok bekas anak² murid saya (di FB)
yang dah bekerja dok tayang purse baru depa.
hehehehe
Bila pandang purse aku..makkk aiii...
takkan cikgu tak boleh beli yang baru kot!

Tapi kan..tapi kan...
lebih indah dan lebih bermakna kan
kalau kan..kalau..kalau laaa
.
.
.
.
.
.
.
suamiku yang terchenta hadiahkan adinda purse baru
Boleh??
Jangan buat² tak baca yer
hahahaha

3 comments:

Juraimee said...

nasib baik aku bukan laki hang.. kalua tak merasa la aku buat2 bersiul cam gini....
lalallalallalallaaaaaa.......

Don & Nor said...

chekiyah jgn lupa bg link entry ni kat husband che kiyah. InsyaAllah..x lama dpt ler tuu...

Zakiyah Zainon said...

jue : kalau nak hadiah kat aku, aku tak kisah...hahahha
nor : dia baca blog ni tiap2 hari hehehehe..

Related Posts with Thumbnails