Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, December 23, 2010

Exam


Kalau dah kerja sebagai pendidik, mesti ada exam kan?
Dah bertahun jadi cikgu ni, time nak exam adalah masa² yang amat perit.
Segalanya perlu disiapkan. Segala-galanya laa..
Malas nak list sebab nampak sangat banyak kerja nanti ha! kerja yang suka ditangguh!
Dalam kalut² tu ada pulak program luar yang memanggil
ha!Memang bertambah biru jadiknya!

Semester ni, saya jaga exam 2 kali saja.
Mungkin sebab lecturer dah makin ramai @ sebab saya outstation time exam.
Tekun tengok anak² murid saya menjawab exam.
Teringat zaman saya belajar dulu²kan..lenguh tangan menulis, tak cukup kertas!
Tapi result tak gempak pun!
Kalau pulun sungguh² macam kawan² saya yang ulat buku tu, mesti gempak!
Silap² i dah jadi Profesor sekarang lol!
berangan tak henggattt!

p/s:
exam = tak dak class --> students cuti
so...boleh la relax banyakkkkkkk!

2 comments:

kakcik said...

Berangan bukan kena bayo pun... tapi berusaha untuk menjadikan angan2 itu satu kenyataan, lagi bagus! :)

d_tieah said...

Huhu..
Teringin nk jd cikgu..

Related Posts with Thumbnails