Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, December 27, 2010

Gambar Keluarga

Inilah keluarga saya yang ada sekarang.
Cukup. Complete. Semua ada.
Bukan senang nak kumpul ramai² ambik gambar keluarga bersama.
Masa raya, semua beriya² nak bergambar keluarga, tapi bila dah mula sibuk dengan tetamu,
hilang semua. Dah tu..lupa terus.

Trip abang bersama seluruh keluarga ke rumah saya di Pasir Gudang digunakan untuk acara ini.
Sebelum bertolak pulang, kami bergambar bersama².

Mak dan abah masing² memegang cucu kembarnya.
Abang dan kak yang (kakak ipar) bersama 4 anak²nya - Aqil, Zahin, Syatirah & Thaqifah.
Saya bersama suami dan 3 anak²nya - Faaqihah, Faaiq & Faaid.
4 adik² saya y ang lain belum ada 'pinggan' lagi.
So, kalau ada yang berkenan boleh roger saya! hahahaha

Adik Zuhaida - bertudung hitam masih belajar di Mesir.
Adik Zahir - kemeja kuning masih di UM, tahun akhir Pendidikan Islam.
Adik Mah - baju pink, tahun satu ni UniKl Kajang.
Adik Izzah 'Balza' - tudung putih darjah 6 sekolah rendah kat kampung.

12 comments:

Zaher said...

ha3....pingggannn2...

Si Kandil Hijau said...

jgn pilih pinggan retak sudah..

awat izzah balza..bukan zatil balza ka? hahaha

adik izzah said...

malu habis..kah3

adik izzah said...

dah2..adik x mau ltak nama balza sebab maksud dya celaka..adik dah tukar dah

adik izzah said...

dah2..adik x mau ltak nama balza sebab maksud dya celaka..adik dah tukar dah

adik izzah said...

dah2..adik x mau ltak nama balza sebab maksud dya celaka..adik dah tukar dah

adik izzah said...

dah2..adik x mau ltak nama balza sebab maksud dya celaka..adik dah tukar dah

adik izzah said...

dah2..adik x mau ltak nama balza sebab maksud dya celaka..adik dah tukar dah

adik izzah said...

dah2..adik x mau ltak nama balza sebab maksud dya celaka..adik dah tukar dah

adik izzah said...

dah2..adik x mau ltak nama balza sebab maksud dya celaka..adik dah tukar dah

adik izzah said...

dah2..adik x mau ltak nama balza sebab maksud dya celaka..adik dah tukar dah

Softtouch [Hanim] said...

meriahnya family cik kiyah....ramai..sy punya family ssh nk kumpul mcm ni pdhal bkn ramai pun, sy 3 org adik beradik jer..selalu kumpul hanya sy n abang no 2...abg sulung selalu buat hal sndiri...:(

Related Posts with Thumbnails