Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Sunday, December 12, 2010

Kuasa Blog


Korang percaya tak pengaruh blog itu kuat sebenarnya.
Sebab blog, pakatan rakyat (PR) memang dalam pilihanraya yang lepas.
Tu salah satu contoh yang kuat.
Walaupun stesen tv dan akhbar yang ada menunjukkan kebaikan kerajaan dan memburuk²kan PR, tapi 5 negeri berjaya ditawan walaupun ada yang berjaya dirampas balik.
Itu disebabkan rakyat memilih membaca blog berbanding menonton tv atau membaca akhbar.
Dan mereka terpengaruh dengannya!

Ok! saya bukan nak cerita pasal kuasa blog politik.
Tapi saya nak tunjukkan bukti betapa blog ini mempunyai kuasa mempengaruhi.
Buktinya pada blog saya ini.
Ingat tak , entry saya pasa Boniaku yang lusuh sudah.

Nak lihat apa hasil yang saya dapat.
Eh..tapi sebelum tu ada dialog dulu yer lol! Lebih kurang gini la dialognya :P

Suami : Ayang, tu kat dalam almari ada paper bag untuk ayang.
Isteri : Mana? Apa benda?
Suami : Tengok la...
Isteri bergerak ke almari.
Isteri : waaa...apa ni? (sambil semyum lebar)

Suami : untuk ayang laa...happy anniversary.
Isteri : eh..awalnyaaa..
Suami : yerlah...nanti dak tak sempat. Esok(Ahad) ayang dah pergi (sukan di Melaka, 12-16 Dis).
Isteri gelak besar sambil lompat², pastu cium² si suami penuh gembira.

See...sangat berkesan kan teknik saya! Ada kesan juga blog saya ni yer.
Lepas ni boleh arr buat wish kat sini lagi yer yang!
:P

Nah, ini hasil entry saya yang lepas tu -
Boniaku yang lusuh sudah dapat ganti yang baru!
taraaaaaaa...


p/s:
biasa² saja, tapi nak heboh jugak satu dunia!
hehehehe
Tq sayang..i ♥ u! Nak hadiah apa?

2 comments:

Zur@ZaRi said...

waaa... bahagia nyer kalo dapat hadiah surprise dari en somi... ni yg nak wish gak nie=))

Softtouch [Hanim] said...

bestnya dpt adiah tu...hepy enibesri....

Related Posts with Thumbnails