Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Saturday, December 25, 2010

Membowling!

Kisahnya, kolej ada buat bowling staf.
Ibu apa lagi, pantang di ajak...bersahut saja.
Main 4 game, score dikira - best of 3.
Last ibu main bowling ni tahun 2009 rasanya, masa sukan wilayah johor.
MASKOM kat Penang tahun 2009, ibu dah tak ikut sebab masa tu dah disahkan mengandung.
OooOOoo..tak berani beb ambik risiko.
Tu yang dapat kembar tu!!

Kali ni ibu pun boleh la balas dendam lama tak mem-bowling.
Sampai kat sana, semua dah mula game.
Geng yang naik kereta ibu lambat sampai sebab ibu kena peraku terimaan wang hasil dulu.
Tapi yang bestnya, 3 dari 4 orang yang naik kereta ibu dapat no 1 hingga no 3.
No 1 - hadiah RM150
No 2 - hadiah RM100
No 3 - hadiah RM 30.

Okla tu kan..sapa nak bagi free² kan!?
Ibu dapat no 2!
rezeki anak-anak yer katanya! Alhamdulillah...

Score ibu yang kat atas sekali. Game ke 4 dapat 100 cukup². Boleh la tu....aksi ibu beranak 3 lol!
Kawan ibu yang kat bawah sekali dapat Johan.
Sorang lagi yang dapat no 3 kat lane sebelah. Tak ambik pulak gambarnya..
Jadi la kannn....

Habis membowling, team kereta juara (kereta ibu la) berjimba² kat Jusco Tebrau!
yehhaaaa....lepas ni busy keja semula ya!

No comments:

Related Posts with Thumbnails