Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, December 7, 2010

Salam ♥ daripada Adik

Ini anak teruna saya yang kedua - faaid a.k.a adik.
Adik sedikit survival tapi kalau mai mode manja, abang kena letak tepi yer!
Suara sekarang mengalahkan Ning Baizura.
Kalau dah dia start 'enjin'...ambil sedikit masa nak memujuknya!
Hobinya tidur dalam buai!

Last check up, adik dah 6.0 kg. Berat dah nak hampir sama dengan abang.
Masa lahir pun adik kurang 200 gram kan.
Tapi kalau orang tengok muka, orang akan kata adik lebih berat daripada abangnya.
Sebab muka adik moooolaatt sangat!

Pada keluarga adik dan abang yang ada kat Utara,
kalau rindu mai la
hehehehe!
Adik, abang dan keluarga belum tau lagi bila nak balik sana.
ngeh..ngeh..ngeh!

Salam sayang daripada adik yang mesraaa...


3 comments:

azieazah said...

Meh nak cubit pipi tuuuu...

Softtouch [Hanim] said...

besar dah dorang...makin ensem n comel abg n adik..lepas ni anak2 tinggal ngan cik kiyah la yer...

salam maal hijrah cik kiyah

Zaher said...

kembong....adik nak kelai2 smbil gelak, pas tu gheyau ngn pak njang lagi ka??ha3

Related Posts with Thumbnails