Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, December 8, 2010

Saya dan Chinta Chandury

Pada saya ianya hanya sekadar warna - hitam!
Tiada yang istimewa pun.
Anda nampak tak istimewanya tudung hitam di atas tu?

Saya membelinya dengan harga RM19.90 - dengan konsep hitam sesuai untuk semua.
Al kisahnya, nak padankan dengan t-shirt program Akwaria.
Petangnya program di New York Hotel JB, tudung ini dibeli dalam perjalanan ke sana pada tengaharinya! Pantas. Jumpa terus rembat! Terus pakai di kedai itu juga!
Tag harga di potong tika tudung ini sudah di kepala.

Esoknya saya pakai lagi untuk program Hari Keluarga Parlimen Pasir Gudang.
Senang tudung macam ni. Terus sarung saja!
"Eh! mana che kiyah beli tudung ni?"
"Kenapa?"
"Cantikkk...tudung Chinta Chandury!"
"oohhh....ya kaaa. Kat belakang KipMart. 19.90 saja"

Tak salah ada 2-3 orang menegur saya memakai tudung Chinta Chanduri ini.
Saya langsung tak tau yang ini tudung terkini!
Punya la tak ikut peredaran zaman kan!
Main belasah saja!

Di NewYork Hotel, usai bersolek! Bergambar begini sebab nak tunjuk mata dah di tenyeh eyeliner! Pe'-rhak - kata orang Kedah.
Tq untuk Cik Khalis yang sudi solekkan akak!
Selamat ber't' yer, dik!
Exclusive daripada chekiyah.blogspot!
ahaks!!

2 comments:

Juraimee said...

perkkhgggg... sajer jer jegil2 kan bijik mata katanye!!
miahahhaa.. saya tau la mata awak besar..

Zakiyah Zainon said...

jurai : hang jangan lupa, anak dara hang si syaza tu pun mata boleh tahan besaq nya hehehehe

Related Posts with Thumbnails