Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, December 22, 2010

Terima Kasih Dik Mas!

Isnin lepas saya cuti. Pengasuh anak-anak ada kematian.
Selasa, masuk balik opis. Ruang kerja saya sunyi sepi. Anak² buah saya pun bercuti rupanya.
Masuk bilik saya yang sentiasa gelap gulita, lagi la sunyi.
Semak kertas penuh meja. Maklumla, sibuk marking paper exam. 5s dah hilang semua!
Di celah-celah semak samun tu, tetiba ada benda comel ni.

Eh..sapa pulak pi Korea ni? Detik hati kecil saya..

Oohhh....lupa! Ada pengantin baru, baru balik dari sana.
Bukan main winter sonata depa kat sana noh. Nasib baik time tu tak dak dentam dentum!

Dik..akak kirim Jun Sang la!!!!
hahahaha

apapun..terima kasih yer! Berguna ni!

4 comments:

Softtouch [Hanim] said...

wa...bestnya...cantik souvenier tu...cik kiyah ni lecturer yer?

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

bestnyer honeymoon kat korea..
nak pi..en syahrir tolong amik tindakan!!!!

hehehe

Ms.Lilies said...

ko punya kiriman tu xbleh blah la c.kiah hahaha

chekiyah said...

hanim :pendidik org dewasa hehehe;)
kak iena : pi jgn tak pi...buah tangan jangan lupa ya! hahaha
mimi : tu arrr...kalau dapat poster pun tak pa :P

Related Posts with Thumbnails