Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, January 5, 2011

Abang Demam Rindu

Lepas family saya balik ke Kedah, ini budak mula mengamuk.
Semua tak kena. Nampak sangat dia ni macam resah gelisah gitu. Main pun nak tak nak. Senyum pun ala-ala saja. Nak tidur lagi bertambah resah gelisah dia tu.
Semua nampak macam dia sangat tak selesa.

Esok pagi badan dia panas² gitu.
Malam mula batuk². Lahaiiii...abang dah demam rindu ka?
Hari tu ramai melayan dia.
Bila semua dah balik harus la dia rasa kehilangan gamaknya.
Ibu pun rasa sunyi, bang!

Now dah ok dah.
Seminggu jugak la anak bujang ibu ni gundah gulana.
Ni kalau bagitau geng² kedah, ada pulak rombongan mai sini gamaknya!
hehehehehe

4 comments:

Zaher said...

hahaha...................dah kena penangan rindu............baru sikit tu..

Juraimee said...

hehehe.... ok lah tuh.... jangan demam sebab lain sudah.. kang ada yg pening kepala & risau lebey pulak!!

azieazah said...

Mungkin juga kerana beralih tempat atau nak beralih bulan...

Softtouch [Hanim] said...

mmg demam rindulah tu..rindu ngan ngan tok dia....

Related Posts with Thumbnails