Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Saturday, January 8, 2011

Helikopter baby

Kaya tau babies i ni.
Kecik lagi dah ada helikopter sorang sebijik...hehehe
Tapi mainan punya la.
Hadiah dari Kelab kebajikan tempat kerja saya ni.
Baru pasang bateri sebijik dulu.
Sangat berguna ok.

Time saya nak buat kerja dan babies ala² merengek minta dibelai dan didukung,
pastu kat rumah tak dak orang yang boleh tolong,
saya pasang heli ni.
Nanti bunyi dia kuat pastu siap dengan lampu liplap dia segala bagai.
Babies pun rhalit la merenung heli tu.
Boleh la saya selesaikan kerja.
Kakak ada, dah boleh harap tolong observe kan heli tu takut jatuh tangga
atau dah bergerak jauh dari adik-adiknya.

Nanti lama², kaki tangan depa terangkat geram macam nak terkam tangkap heli tu.
Adik akan menjerit sambil membulatkan matanya yang sedia bulat tu.
Abang ala² tak dak perasaan sangat, tenung² dalam penuh kesabaran dan relaks
sampai meleleh² ayaq liuq!
hehehehe

6 comments:

Zaher said...

ahak....awat la y kontra sgt dua beradik kembar...sorang cool.sorang hot....

azieazah said...

Bestnya ZAKIAH, ada anak kembar. Mesti meriah tu kan?

Zakiyah Zainon said...

Nama pun kembaq x seiras
Kak azie,mmg meriah maknya...kelam kelibut x cukup kaki tangan klu 2-2 menagis serentak..lagi meriah bila kakak pun sama naik ngn babies

Mama Kembar 3 said...

cute! nasib baik ada heli tu kan hehehe

Si Kandil Hijau said...

heli ala2 airwolf...

Softtouch [Hanim] said...

si kembar tu mcm geram je tgk heli tu..sikit lagi mau hancur heli tu cik kiyah... biasalah tukan...budak2...

Related Posts with Thumbnails