Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Friday, January 21, 2011

Lagi aksi buchuk di pagi hari

Pagi² budak2 ni sangat buchuk machamm!
Tapi ibu suka kiss walaupun bau buchukk kepam-kepam tu
Bau tu la yang ibu rindu kat baby selain bau wangi pakai bedak lepas mandi.
Sangat terasa sungguh suci anak-anak ibu ni!

Pakaian wajib masa bangun tido adalah baju berpampers tanpa seluar.
Abang adik sama saja!

Gigih betui ibu ni. Asal bangun pagi mesti nak snap kelaku twin ni.
Adik selalu jaga awai la ni, dalam pukui 5 am gitu. Dah bagi susu dia tak lena jugak.
Kadang² ibu biaq saja dia dok main huha-huha jerit wakweeet sorang².
Abang tetap lena walaupun adik dok main riuh rendah.
Nanti bila dia letih, dia lena la....senang saja ibu jaga!
hehehehe

Untuk info, baby adik dan abang tido atas toto kat bawah.
ibu, sekejap atas katil sekejap atas toto.
ikut mana dan!

5 comments:

azieazah said...

Pengorbanan seorang ibu. Memang tiada tandingan dan tak tertulis dgn perkataan.

Kak Azie selalu rindu bau bau baby begitu. Anak yang bongsu ni dah 9 tahun. Bila nak cium jer, dia larikkkk..! Geram betoi.

Zakiyah Zainon said...

hahahahaha...bau busuk2 tu sedap kan kak azie hehehehe
tu la, bila depa besaq dah malu nak bagi kita cium kan...

9thn dah basaq sgt tu! tunggu cucu la pulak...nak beranak kecik lagi, rasanya tak dah kot..:P
ehh tapi mana tau kan macam mak saya, umur 47 bersalin adik yang bongsu hehehehe

Juraimee said...

heheee.... ada kain yg telrondeh tak ck dok kejaq sana sini... hahahhaha

Softtouch [Hanim] said...

alololo comelnya...awal ye baby adik bangun...lasak dorang tido tu...

bau bangun tidolah bau paling sedap skali..bau tu yg buat sy xnk pg keje je rasa...

Zakiyah Zainon said...

jurai : aku la pakai seluar panjang..kain batik pakai masa camping dulu saja hehehehe..


hanim : tu la...bau depa tu memang buat malas nak pi kejakan..kalau boleh nak guling² saja dengan depa kat rumah..alangkah indahnya!

Related Posts with Thumbnails