Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Saturday, January 15, 2011

Lagi gaya tidur terkini!

Pemandangan begini setiap pagi adalah perkara biasa.
Selimut tu bukan sebab apa, seluar dah takdak. Lencun kena kencing sebab tido meniarap.
Lepas tukar pampers, ibu biar tak dak seluar, selimut terus.
Esok pagi nak pi rumah babysitter, baru ibu pakaikan.

Cuba teka? Gaya tidur sapa yang macam ni?
Adik ka abang!?
ada 2 saja..tak adik, mestilah abang...
heheehehe.
saja nak buat teka²

Lahaaiii...boleh nafas ke tu yang!?

5 comments:

azieazah said...

Dan bangun ke belum tu?

Rasa nak cium jer. Pastu angkat pelan-pelan bawak balik rumah.. hehehehe

Juraimee said...

saya teka baby abanggggg !!!!

tapi sebenaqnye bagus baby tidur terlangkup camtuh ck....
kita jer yg selalu risau.... takut lemas ke apa ke... maklum la sayang katanye

Zaher said...

haha.........klu jenis seluat tukat tiap mlm x da len dah....faaid sorang ja..trade mark

Zakiyah Zainon said...

kak azie : blom bangun lagi tu hehehe

jurai : salah..baby adik hehehe memang babies aku dari kecik lagi tido macam ni

adik zahir : abang pun dah lencun jugak malam-malam...sama naik depa dua la ni...

sikandilhijau said...

adik laa..aci tgk kepala la..leper semacam..haha!rambut dah bnyk no.

Related Posts with Thumbnails