Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, February 1, 2011

Aksi seksi di pagi hari

26 - 28 Januari saya berada di Kajang. Meeting di Residence Hotel.
Malamnya tumpang berteduh di rumah makteh (adik mak mentua) di Desa Pinggiran Putra.
Alhamdulillah, dapatlah menangkut anak-anak bersama.
Kesian rasanya nak tinggalkan anak-anak di rumah pengasuh.
Selagi terdaya saya mengangkut mereka dan ada rumah saudara-mara di kawasan yang terbabit, akan saya bawa mereka bersama, insyaAllah!
Pagi, terpaksalah saya kejutkan depa awal. Mandikan mereka pagi-pagi.
Kalau tak sapa nak buatkan. Mak dan makteh dah sakit lutut nak bongkok2 uruskan depa.
Mujur ada sepupu, Atikah yang sampai merajuk-rajuk sebab terpaksa ponteng class.
Tikah tak merajuk sebab jagakan anak2 kak zakiyah kan?
hehehehe

Walau di mana berada, mereka tetap beraksi seksi di pagi hari,
Mesti tinggai pampers saja.
Kesian makteh dan mak yang berhempas pulas tolong jagakan baby.
Kalau Atikah tak dak, mau pengsan depa dua sebab darah tinggi!
Apapun, terima kasih pada mereka yang sudi membantu.
Hanya Allah saja yang dapat membalasnya.
Aminnn...

4 comments:

azieazah said...

Kak Azie kalu terpaksa minta bantuan sedara mara, selalu pesan kat anak2, nanti bila dah kerja, jangan lupa jasa orang yg pernah jaga depa... wpun cuma sehari...

Kalu dah kerja, hulur2 ler sekupang dua.. hehehe

mekchu said...

awww... cekci.. rasa mcm nak cium2 je si kembar tu..

Nurul said...

laa..naper tak antar ke umah aku lip? aku dok putrajaya jer..ehehe

Softtouch [Hanim] said...

comeinya dornag seksi2 tu..nasiblah ada org tlg jagakan...sy pun boleh tlg jagakan..meh cni meh...:)

Related Posts with Thumbnails